Är det så att julen är över nu?

Publicerat: 2012-12-26 / 21:01:04 | Kategori: Allmänt
Hejhej.

Sitter hemma i soffan och försöker komma på nånting att göra. Blir väl att se på nån serie...som vanligt.
 
Nu sägs det ju att julen är över. Har ni ätit massa gott? ätit alldeles för mycket? ätit mycket choklad? fått mycket presenter? allt det ni önskat er?
 
Det har jag! 
Jag har ätit väldigt mycket. Mycket gott och mycket choklad. Jag har fått det jag önskat mig och lite mer. 
Det jag önskade mig var en videokamera och det fick jag. Så nu ska jag försöka ta med mig den till skolan och filma lite, så kommer det förhoppningsvis upp lite filmer här senare under terminen. Yeey!
 
Men vad jag ville ha sagt med det här inlägget var att jag hoppas ni haft en riktigt bra jul med mycket mat och mys.
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 
bild jag tog igår när vi var hos mormor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback