Skolstart osv.

Publicerat: 2013-08-26 / 17:36:13 | Kategori: Allmänt
Hejsan!

Så var man tillbaka i skolan igen, efter ett x antal veckor med lov. NICE!!
Helt ärligt känns det faktist kul att vara tillbaka...okej, de teoretiska ämnena vet jag inte riktigt om det är att hurra för men shit vad jag är taggad på estetämnena!! wohoo!!!
Hade både dans och individuell sång idag och det kändes AWESOME!!! 
 
Nä, jag vet inte vad jag ska säga. Tänkte mest bara kika in här och slänga upp ett inlägg eftersom att skolan är igång igen och därför borde bloggen livas upp lite.. hahahahaa...började tänka på Jörgens bild här nedanför.... Jag tror jag dör!!!! Aah shit!!

Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 
En bild från innan vi 2:orna (OH shit, vi är tvåor!!) sjöng på en begravning veckan innan skolan började!
Ååh, det var så sorgligt! Tror ni inte vi satt längst bak och bölade, japp!!!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback