Bremen - Tyskland

Publicerat: 2013-12-09 / 03:31:00 | Kategori: Kajsa Johansson
Hejsan!
Såhär fyra månader senare tänkte jag skriva ett nytt inlägg här. 
Vi musikaltvåor har just precis kommit hem från tyskland! Vi for i tisdags och kom hem för ungefär 4 timmar sedan.
Dessa fem dagar har varit riktigt intensiva. Mycket sång såklart, många använda ljus, många halstabletter och lite för lite sömn. Vi åkte till tyskland för att sjunga i Bremens domkyrka - vilket var helt otroligt! - och det tillkom lite andra spelningar på hotell, kyrkor, kloster och självklart julmarknaden.
 
Jag tänkte inte skriva så mycket nu eftersom jag håller på att somna. Måste verkligen sova nu, i min säng! jäklar vad skönt att vara hemma igen.
 
Bilder och filmer kommer men det får fixas senare.
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 
/1. I tisdags då vi for från umeå. /2. Sekunder innan vi gick ner från domkyrkans trappa i Bremen....i deutschland!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback