Det här med att sluta ettan, få sommarlov och inte riktigt fatta det!

Publicerat: 2013-06-10 / 20:40:03 | Kategori: Allmänt
Hejsan!

Det har varit så mycket nu asså, så jag har inte riktigt haft tid att skriva något här men nu har jag all tid i världen så jag tänkte slänga upp ett litet inlägg här!
 
Vad har hänt idag?
Vi har haft skolavslutning, jag sjöng euphoria, det gick skit men jag hade så kul asså!
Eftersom jag är en sån person som verkligen vill att allting ska vara perfekt, allting ska gå som planerat och om det inte gör det får jag panik. Idag hände det som verkligen inte fick hända enligt mina planer. Jag fuckade upp mitt framträdande och fick lite smått panik. Lite kråkor här, lite kråkor där, ingen medhörning, hörde inte musiken, fick panik men efter första versen kände jag såhär "Fuck this, gör en grej av din fula röst, kör på, ha kul"
Jag hade kul, fick ingen kontroll alls på sången men det kändes okej ändå. Det var...är sista dagen och då kan jag väl fan bjuda på mig själv! Hahaha!! Det var kul!
 
Ja!! 
Efter en underbart rolig skolavslutning drog jag och några fler från klassen till Waynes och käkade lunch, pratade om hur sjukt det är att vi redag har gått ut ettan, hur snabbt det här året har gått och att det fan i mig är sommarlov!!! SHIT!!
Vi gick ner till älven, käkade upp Sperens muffins hon bakat, tog MASSA kort och hade det helt underbart!
Det har varit en helt bra dag!
 
Nu ska jag skratta åt alla mina kompisar som inte tagit sommarlov än, mohhahaha!
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
....Förlåt för alla svordommar men det är sommar nu och Kangas kan inte klaga!....
btw: jag har ingen passande bild till denna dag eftersom min egna dator har pajjat, alla bilder var på den och kan nu inte få tag på dom, det är ju synd! 
Så ni får en bild jag tog för nån vecka sen som är så somrig och fin!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback