Har'ee kungesh!!

Publicerat: 2013-06-11 / 20:44:51 | Kategori: Allmänt
Med denna bild önskar jag er ett riktigt fett sommarlov!....så ses vi alla nästa år!! Det blir jättebra!
 
Bloggen kommer nog inte att uppdateras ett skit under sommaren tror jag men jag tror heller inte att nån av er kommer att kika in här under dessa kommande 10 veckorna. 
 
Så som sagt. Ha ett fett kung sommarlov, ät mycket glass, bada, sola, skratta och ta vara på dom här veckorna!
 
 
För visst är det ALLTID så att man tänker dom första veckorna att "det är så länge kvar, jag ska sova jäääättelänge, jag tar det lugnt, orkar inte göra nånting, jag vilar upp mig"
 
När halva sommarlovet gått tänker man "ååh, shit. halva lovet kvar, vad ska jag göra? Ääh...det är ju ändå halva kvar, jag tar det lugnt"
 
Veckan innnan skolan börjar "SHIIIT!!!! skola om 7 dagar och jag har inte gjort ett skit!!"
VARJE ÅR!! hur svårt ska det vara att lära sig att man faktist inte borde sova jäääääääättelänge och inte göra nånting varenda dag!!!
 
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback