So we put our hands up like the ceiling can’t hold us

Publicerat: 2013-05-17 / 15:56:00 | Kategori: Allmänt
Hejsan!

Så jäkla dålig uppdatering här, jag tror jag dör!!!!
Bara för att liva upp bloggen lite igen så kan jag ju säga att jag dog lite i värmen idag. SÅ SJUKT VARMT!!! jag var verkligen inte klädd för det här vädret idag. Men det har varit en RIKTIGT chilldag idag asså. Startade dagen med att se Forrest Gump fram till lunch, käkade asgod mat, gick på stan i 2 timmar typ eftersom vi hade hål. Efter massa klagomål om värmen så gick vi tillbaka till skolan, hade teater utomhus och hade det allmänt trevligt.
 
Sen tog man cykeln hem och njuter av HELG!!!
Medans jag ändå skriver här så kan jag ju smygtipsa er om att vara utanför Burmans musik 11.40, utanför H&M 16.00 och på teatercafét 19.00...eller nåt. För då spelar Linnéa och Maja underbar musik! För ni drar väl ner på stan imorgon? 
Sen DJ:ar Sylvian nångång på hamnmagasinet också! Det blir grymt!
 
Nu ska jag ta och planera morgondagen med lite komps.
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 
bild från idag! SÅ HÄRLIGT!! Sylvia den smarta ungen tog ju klänning idag. Ibland är hon ju ganska smart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback