"Du karl-bertil Jonsson"

Publicerat: 2012-12-18 / 17:14:55 | Kategori: Allmänt
Tjodelo.
Sitter just nu i rosa huset och ska snart ha sista dansen innan jul, buhuu!
Har lite brottom så jag tänkte bara skriva lite snabbt vad vi hade för oss igår.
 
Igårkväll hade vi "julmingel" för föräldrarna då vi sjöng låtar (låtarna vi sjöng på öppet hus + en jullåt) för våra föräldrar. Vi fikade lite, pratade och jag tyckte det var riktigt mysigt!
Dock var jag mer nervös den här gången än vad jag var på öppet hus. Tror det var för att det var mindre folk och folk man känner. Men det gick bra! 
 
Efter vi städat undan osv mötte vi upp Lina på folkets hus- som går i vår klass (hon går sam) för att sedan se på "Karl-bertil Jonsson" opera. 
Trodde inte att jag skulle gilla det så mycket, eftersom jag personligen inte är så för opera men jag tycker att det var riktigt bra. Dels för att vi själv håller på med den teatern till julavslutningen, och för att jag tror att man ser den ur ett annat perspektiv än vad man gjorde när man gick i typ 5:an. Lite mer ur den musikaliska synvinkeln. 
 
Så gårdagen var en riktigt lyckad dag tycker jag!
Nu ska jag gå och byta om och sedan dansa lite.
 
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
repade lite inför julminglet.
Vi alla hade röda läppar. Shnyggt!
Sen var det dags för OPEEEEERA!!! Damn vilken j*vla röst dom hade, hur f*n kan man sjunga så?!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback