We need a little christmas

Publicerat: 2012-12-19 / 21:44:37 | Kategori: Allmänt
Tjodelo.
Sitter just nu hemma i soffan och vill bara sova och aldrig mer behöva röra mig igen. Hade idrott igår och vi körde ett hårt benpass på gymmet. Det gör ont att röra sig, vill inte röra mig!!! Nog med gnäll, har gnällt otroligt mycket idag, haha!
 
Annars då?
Kom hem från strömbäck för ett bra tag sedan. Var där och såg på musikalakademins julkonsert, som var OTROLIGT J*VLA BRA!!! Att söka dit är en tanke som far genom huvudet oftare och oftare. Dom är så sjukt duktiga. Fick rysningar, helt sjukt! Jag som är en iskall person, ahhaa, nej då. Men det är inte ofta jag ryser av att någon sjunger. Det var riktigt underbart att vara där!
 
Imorgon är det torsdag som bara kommer bestå av massa rep inför fredagens julavslutning. Kul! Kameran får hänga med så troligtvis slänger jag upp massa bilder här imorgon.
 
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 
Den enda bilden jag hann ta innan vi var tvungen att stänga av mobilen. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback