Öppet hus ur min synvinkel!

Publicerat: 2012-11-27 / 09:53:00 | Kategori: Kajsa Johansson
Tjodelo.
Igår var det ju öppet hus och jag tänkte bara skriva lite hur jag kände mig och hur jag tyckte det var på några få meningar.
 
Jag höll på att dö av nervositet, jag ville bara sjunka ner genom golvet och aldrig mer komma upp. Men jag körde ändå, jag ställde mig på scenen och sjöng. Brydde mig inte om dom som satt där på stolarna framför mig. Jag bara körde och det gick riktigt bra. Jag gick där ifrån och kände mig j*vligt nöjd med kvällen och min insats.
 
Bilder kommer senare idag av mig... och videos kommer komma nån gång under veckan tror jag.
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 
I väntan på att folk skulle börja komma. Satt på scenen och sjöng, myste och skrattade. MYSIGT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback