You are the wind beneath my wings!

Publicerat: 2012-11-23 / 16:34:00 | Kategori: Allmänt
Hejsan.

Första gången jag bloggar på den här bloggen. Har egentligen inte så mycket att säga, tänkte bara slänga upp ett inlägg och säga hej. 
Idag har vi haft två prasoelever hos oss, trevligt att se att det folk som är intresserad av den här utbildningen.
 
I alla fall så hade vi sång där vi repade inför måndag då det är öppet hus, klockan 7. Sen hade vi teater och repade inför julkonserten. Det har varit en ruskigt bra dag tycker jag, dock har jag varit för sjukt trött.
 
Nu ska jag redigera lite bilder från bland annat onsdag då vi hade vår inredningsdag. Så kika in här snart så får ni se lite bilder.
 
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 
En bild jag tog efter skolan. Det var så ruskigt snygg dimma på mariehemsängarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback