Det här med färglösa bilder!

Publicerat: 2013-04-26 / 18:07:41 | Kategori: Allmänt
Hejsan.

Idag har jag haft en UNDERBAR dag faktist. Jag har varit på riktigt bra humör och haft det riktigt roligt i skolan idag. Teatern ska vi inte äns prata om. Fy f*n vad vi skrattade, helt sjukt. Magen bah värkte efter. Nää, jäklar vad roligt vi haft. 
Hade med mig kameran till skolan idag för att jag ville ha lite nya fräsha bilder.
När jag satt här i min soffan slog det mig att ALLA bilder jag lägger upp här på bloggen är svartvita. Även fast jag gör VÄLDIGT mycket bilder med färg så hamnar det bara färglösa bilder här.
 
Tyvärr -...eller jag gillar ju svartvit...såklart..- så kommer dagens inlägg inte vara ett undantag utan jag slänger upp två svartvita bilder åt er här. Ska se om jag hittar någon lämplig färgig bild åt er snart.
 
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 
Bild på Elin och Linnéa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback