Det här med mål och sånt!

Publicerat: 2013-04-06 / 14:52:00 | Kategori: Dans
Hejsan!

Hur har ert lov varit? Mitt har varit som förväntat, riktigt slappt. Har legat i sängen hela dagarna och kollat på film, serier, fixat med bilder osv...
 
Vad jag tänkte säga var att igårkväll när jag inte kunde sova kollade jag självklart runt på instagram och hittade en väldigt rolig bild...eller så skyller vi på natthumorn..? 
Hur som helst så började jag tänka på när vi pratade om vad vi hade för mål inom dansen. Jag svarade att jag ville kunna göra en "grand Jete" i slutet av trean. Bilden passade väldigt bra in på hur jag känner idag.
 
Vad ska man säga? Jag har en bit kvar, hahah!
 
Känner mig lite som hunden!
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback