Intensiv debatt!

Publicerat: 2013-04-12 / 16:30:48 | Kategori: Allmänt
Tja!

Kom hem från universitetet för några minuter sedan. Sitter nu och fikar innan jag måste åka ner på stan för att jobba i garderoben ikväll igen. Stressigt men faktist ganska roligt.
 
Idag då?
Vi var som sagt på universitetet där vi tillbringade sista dagen av EU-rollspelet i en intensiv debatt, hahaha.
Även fast jag bara filmade hela grejen och själv inte var med i debatten så var det riktigt roligt att lyssna på vad dom andra hade att säga. Se dessa ämnen ur FLERA olika synvinklar.
Imorgon kommer jag sitta hela dagen med att klippa ihop dom här tre dagarna till 3-4 minuter som ni kommer att få se. Yeey!!
 
Nej. Men nu måste jag äta upp det här och sen ta och rulla ner på stan.
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 
btw: Ska även påminna er att kolla in bloggen från rollspelet där ni kan läsa ALLT, varje detalj som hänt dom här tre dagarna. klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!! för att komma till den bloggen. Riktigt intressant fatkist! och det säger jag inte bara för att locka er utan för att jag faktist tycker så!
Tre bilder från idag från min instagram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback