CRAAAAAY!

Publicerat: 2013-02-22 / 18:45:00 | Kategori: Allmänt
Tjodelo.

Tänkte kika in här och säga hejsan svejsan.
Såg att statistiken har gått wild and crazy sen vår lärare publicerade lite inlägg. Kanske ska låta honom skriva alla inlägg på den här bloggen? haha.
Nej, men fan vad kul!
 
Annars då?
Har suttit med bilden -som jag jobbat med hela veckan- sen jag kom hem från skolan. Äntligen börjar den bli klar och när den är det ska ni absolut få se resultatet. Jag själv är riktigt nöjd med den om jag ska vara helt ärlig. 
Jag brukar ALDRIG sitta såhär länge med en bild, jag brukar sitta max 30 minuter, hahaha. Men det har varit kul att göra den fast än mitt tålamod inte är på topp.
 
Men, nu ska jag ta och göra lite mat och sedan sätta mig och plugga lite repliker.
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 
En bild från lunchen som sylvia tog. Jag tycker sylvia är sjuuuukt intressant!
Sen blev vi bjuden på muffins, GOOOOODA muffins som två i klassen bakat åt oss. Älskar min klass, den är ju HEELT underbar!
Även denna bild är tagen av sylvia.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback