Dagen består av 1,5 timmes skola.

Publicerat: 2013-02-28 / 10:13:00 | Kategori: Allmänt
Tjodelo.

Sitter just nu hemma och väntar på att tiden ska gå så jag kan ta mig iväg till skolan.
Vaknade av en RIKTIGT sur lillebror sådär vid 9, härligt! Tänkte ju egentligen vakna om 20 minuter eftersom jag börjar 12 idag. Kanske var lite bra att vakna tidigt så jag hinner åka till skolan tidigare för att kolla igenom lite mattegrejer innan vi har matteprov idag. Glömde ju såklart böckerna i skåpet igår så det är väl bara att ta en tidigare buss. haha! kul!
 
Efter matteprovet har jag 30 minuters sång och sen slutar jag. Hur härligt är inte det? En torsdag såhär just innan lovet!
Jajaa.
Nu ska jag fixa lite grejer innan jag far.
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 
Har lite av en bildbrist just nu så ni får en arkivbild från repet inför julavslutningen då vi höll på med "Karl-Bertil Jonsson"
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback