Dom där timmarna då man fokuserar på annat.

Publicerat: 2013-02-05 / 19:55:35 | Kategori: Dans
Tjodelo.

Har märkt att det inte har varit någon och uppdaterat här så jag slänger väl upp ett litet inlägg här.
Dagen började med en kort idrottlektion följt av massa rep med tvåorna då massa prasoelever från olika skolor kom och kikade. Väldigt trevligt!!

Jag känner att jag börjar hajja det här med dansen och sången...teatern går ju som det går...haha, nej, men det ska väl bara in i huvudet på mig! Annars känns det som att det faktist kommer att gå det här.
Dock blir jag liiiite stressad över att det inte är så många veckor kvar tills vi står på saga teatern och allt ska sitta,...men det ska gå, det måste gå!
 
Igår på dansen tog jag lite bilder..japp, kameran kom fram ur väskan och fick ta lite bilder.
Tänkte nu ta och fixa dom lite så får ni kika in här om ett tag. yeey!
 
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
två bilder från idag.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback