en liten tanke bara

Publicerat: 2013-02-13 / 16:31:00 | Kategori: Allmänt
Tjodelo.

Kom hem från skolan för ett bra tag sedan. Avslutade dagen med dubbelpass av dans eftersom Petra var hemma idag så kunde vi inte ha sång. Men nu kan man ju i alla fall dansen riktigt bra och det känns bra.
 
När jag kom hem från skolan såg jag att vi hade fått d-post av vår svensklärare....eller svenskalärare?....
som jag tänkte dela med mig av eftersom jag antar att ni har fullt upp med nationella proven nu? 
 
(jaa, jag kunde ju ha klippt bort skiten där uppe på bilden men det såg jag typ nyss....)
 
Jag själv kommer ihåg när jag skulle göra nationella proven som jag var stressad över. Det skulle gå bra, det skulle vara perfekt och inget annat. Men det jag inte tänkte på då var att proven inte sänker betygen man har då, att dessa prov inte avgör hur framtiden ser ut. Så den där stressan jag bar på den där natten jag vaknade upp flera gånger om natten för att jag inte ville komma för sent till NP var helt onödig. Så ta det lugnt!
 
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback