Go´kväll alla läsare! ;)

Publicerat: 2013-02-11 / 22:04:00 | Kategori: Teater
Hejsan...Sylvia här! ;)
 
Idag så har vi haft väääärldens chilligaste dag!! asså seriöst!!
Dagen började klockan 12 med att Tjejjoren kom och pratade med hela 1A i typ 2timmar, det var väldigt intressant att lyssna på!
Sedan så hade vi MUSIKALARE Scen där vi kollade igenom låten HALLÅ 12 (HELLO 12) det blev en rolig lektion som vanligt...men lite för mycket överskottsenergi från både mig och Kajsa! Hahaha, vi hade extremt roligt åt varandra drog skämt/ljud/rärelser som bara vi skrattade åt typ. :D sen såååååå.....gick vi hem! 
 
 
Eller inte jag...jag drog och tränade jag, med den överskottsenergin så gick der väldigt bra att köra först styrka i 1,5timme sedan kondition 30 min! ;D
BIld från första terminen på mig och Kajsa! ;)
 
 
Aja, det var allt för mig ikväll! ;=)
MVH Sylvia <3
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback