Min nalle ut...!!

Publicerat: 2013-02-15 / 16:05:00 | Kategori: Musik/sång
Tjodelo.

Kom hem från en riktigt bra skoldag för ett tag sedan.
De två sista lektionerna hade vi våra älskade musikalämnena. Vår sånglärare Petra var sjuk idag så den lektionen bestod av att plugga texter. Nu sitter ju faktist alla låtar, skönt! Det enda som saknas nu är alla mina repliker som jag inte alls har koll på....!
 
På måndag ska vi ta och fota en bild till en affisch, så lite "behind-the scenes" bilder kommer förhoppningsvis under nästa vecka. Yeey!
 
Nu ska jag ta och slöa lite.
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 
En bild jag lånade av moas insta, från när vi pluggade text.
På bilden ser ni Sylvia, mig, elin, lisa och maja.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback