Vänta bara.

Publicerat: 2013-02-20 / 09:32:00 | Kategori: Allmänt
Tjodelo.

Sitter just nu och har engelska.....eller nåt...
Hela kvällen igår satt jag i alla fall med en bild (som ni ska få se snart) som typ är klar nu och jag är GLAD!!!
Var bara tvungen att säga det. Det känns ASSKÖNT!
 
Idag då?
Efter lunch, som lär bli subway, så har vi dans. Vi ska repa lite inför musikalen, cleana upp koreografierna och se helt underbara ut. Efter dansen har vi kör där vi också repar såklart. Vi måste verkligen lära oss texten HELT utantill. Vi kan den men är lite osäker på vissa delar. Men det ska bli kul!
 
Nu ska jag ta och ta lite rast och sen börjar svenskan.
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 
Jag och Moa har JÄTTEKUL på lektionerna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback