You can't just act, You have to listen. you can't just act, You have to think.

Publicerat: 2013-02-06 / 21:56:04 | Kategori: Dans
Hallå där!

Ligger just nu i sängen och ska strax lägga mig och sova....lääääänge. Jag börjar nämligen tolv imorgon. SKÖNT!
Dagen har bestått av engelska, svenska, lunch på subway, dans och kör. En riktigt härlig dag om jag får säga det själv.
Vi kör på, det går bra, vi rör oss framåt, vi hänger med och det känns det bra.
 
Har inte så mycket att säga egentligen. Ville bara kika in här och säga hej!
Juste, jag och mois håller på med en spännande grej som ni får veta lite mer om senare. hoho!! Ja, det har med musikalen att göra.
 
Men nu ska jag klicka runt lite på internet innan jag säger hejdå till denna dag.
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 
Bild från i måndags när vi repade på dansen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback