Det här med datorer!

Publicerat: 2013-01-14 / 16:58:33 | Kategori: Allmänt
Tjodelo.

Är hemma nu en snabbis innan jag åker ner på stan igen för att träna lite karate. ÄNTLIGEN får jag röra på mig igen! Har haft världens dansabstinens under lovet. (dock saknar jag dansen lite mer än vad jag saknar karaten) men det får duga!
 
I alla fall så tänkte jag slänga upp ett inlägg här tidigare när jag var på skolan men det är väl SJÄLVKLART att datorn skulle dö och jag skulle inte få igång den. Jag som hade gjort så fin gif åt er!
 
Annars då?
Haft matte, dans (skrev dock bara lite utvärderingar..eller nåt) och sen hade vi teater. Vi håller på med monologer och uttrycka oss på "rätt" sätt.
Det är riktigt kul tycker jag. Vill utveckla min lilla mening men vet inte riktigt vad jag ska säga mer. Det är kul!
 
På onsdag börjar vi "resan" på vårt nya projekt! Yeeey! Det enda jag vet är att vi ska göra en musikal, "A chorus line" heter den och jag är TAGGAD!!!!! berättar mer om det sen!
 
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
två bilder från idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback