Så j*kla dålig uppdatering!

Publicerat: 2013-01-21 / 18:07:31 | Kategori: Dans
Tjodelo.

Sitter hemma i soffan och ska snart åka ner på stan.
Idag började vi repa till musikalen, på dansen och damn vad snabbt det gick! Sjukt roligt men men det går så fort. Man kan det, man kan stegen och man vet hur det ska vara men så fort man börjar tänka fuckar det ur! Men, det ska nog bli bra! Så j*kla skönt att få dansa igen. Har längtat efter det!!
 
På fredag börjar vi repa på teatern och jag är taggad!!
 
Egentligen var väl inte det här det värdaste inlägget men eftersom bloggen står stilla just nu kände jag att jag måste slänga upp nånting här.
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
Just nu lider jag av bildbrist. Tänkte filma på dansen idag men det blev inte av och jag hinner inte fixa någon fin bild just nu. Har lite bråttom just nu så jag slänger upp denna fantastiska bild.
 
Tumblr_mgy6a3mkh91s36a9xo1_500_large
/weheartit/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback