“School prepares you for the real world... which also bites.” ― Jim Benton

Publicerat: 2013-01-09 / 19:41:14 | Kategori: Allmänt
Tjodelo.

Sitter proppmätt i soffan efter massa mat. 
Tidigare idag var jag och en kompis på vår gamla skola och hälsade på. Trodde inte att jag skulle sakna den skolan så mycket som jag gjorde när jag klev in där. Kändes riktigt udda att gå i dom där korridorerna igen. 
Men det var kul faktist. 
Får inte fram nånting att skriva just nu, är trött!
 
Imorgon börjar skolan igen. 
Personligen tycker jag att det är ganska skönt att ha nånting att göra på dagen, röra på sig och inte sova bort hela dagen (dock har ju det varit ganska skönt)
Men jag har varit riktigt rastlös detta lov.
 
bla bla blaa.
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
En bild från idag. Tagen av min kompis Yasmine


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback