Sing!

Publicerat: 2013-01-23 / 09:19:36 | Kategori: Allmänt
Tjodelo.

Sitter just nu på engelska lektionen och försöker komma på idéer till vår uppgift, det går ju lite sådär!
Igår när jag hade individuell sång började vi på min solo-sång till musikalen, och den går så SJUUUKT snabbt! galet roligt men vet inte hur jag ska klara det här. Så sjukt mycket text som jag ska hinna med på nån sekund bara. GALET!!!!
Men när jag väl kan den kommer den vara helt galen och galet rolig!! hahhaa, sitter och skrattar när jag tänker på det! 
 
Om några timmar har vi dans och då fortsätter vi med dansen som även den går GALET fort. Åååh, vad skrattretande fort det går! Men det ska gå bra!
 
Idag har jag även med mig min v-kamera så jag ska försöka filma den här gången, hahhaa.
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 
som sagt har jag lite bildbrist men här har ni en bild på sylvia på café 22, från igår.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback