10 timmar senare...

Publicerat: 2013-03-26 / 19:23:36 | Kategori: Allmänt
...är jag HELT f*cked, så j*vla död! När man försöker få in ett usb-uttag i ett runt uttag och förstår inte vad felet är så är hjärnan lite trött tror jag.
Hej förresten!
 
Hur har denna underbara dag sett ut?
Jadu, vi började 9, repade, repade, repade, åt, repade, repade, blev intervjuad av TV4 (som ni kan se imorgonbitti) repade lite mer och repade ännu mer. Min hjärna är död, mina fötter spyr och jag ligger i soffan och dricker lite för många koppar te för att min urinblåsa ska klara av det här..
 
Resten av dagen ska jag överföra och tömma båda mina kameror för att göra MASSA plats för att spara varenda sekund av morgondagen!
 
Kika in här om ett tag så har jag troligtvis och förhoppningsvis slängt upp lite bilder från dagen.
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 
Typ när jag kom hem.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback