“All journeys eventually end in the same place, home.” ― Chris Geiger

Publicerat: 2013-03-01 / 18:12:00 | Kategori: Allmänt
Tjodelo.

Har suttit med bilden (som ni ska få se om bara nån dag..hoppas jag) ett tag nu men tappade helt fokus så jag tänkte ta och blogga lite.
Sista dagen i skolan innan lovet var riktigt skön. Efter lunch hade vi sång och teater där vi självklart repade. Efter teatern stannade vi i salen och repade lite på dansen. Det här blir nog riktigt bra!
 
Annars då?
Det är lov!!!!!! Det känns helt sjukt egentligen. Vad ska jag göra denna vecka nu? Lär väl bli som alla andra lov, ligger i sängen, ser på serier och har dansabstinens. Hahha!
Nej, men jag ska nog ta mig till backen, åka lite snowboard/slalom, hänga med vännerna och jag ska faktist ligga i sängen med serier och LATA! Det är skönt!
 
Hur ser erat lov ut?
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 
Ni får en behind-the-scenes-bild som jag slarvgjorde!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback