Det här med att inte fånga en millisekund!

Publicerat: 2013-03-20 / 17:26:00 | Kategori: Allmänt
Tjodelo.

Kom hem från skolan för ett tag sedan och slängde i mig nånting att äta direkt. Var så j*vla hungrig efter 4 timmars rep. 
Efter lunchen var det bara att dra på sig danskläderna och börja repa (dock gick vi igenom våra repliker ett tag innan vi började dansa, hehe...det behövdes!)

Men som sagt, 4 timmars rep tände eld på min hjärna. Inte förrän idag har jag fattat helt att det faktist bara är 7 dagar kvar tills vi står på sagateatern och visar upp för er. 7 DAGAR!!!!!! Det är ju helt sjukt!
Och inte förrän idag har jag insett hur dåligt jag kan mina repliker, hahaha.....inte bra!! MEN, jag är RÅTAGGAD! 
Även fast jag är nervös nu så jämfört med hur jag kommer känna sekunden innan jag ställer mig på scen och sekunden innan jag öppnar munnen så är jag riktigt lugn nu!.....jag är nervös för att bli så jäkla nervös!!!! 
 
Men för att prata om något helt annat så har jag bildbrist! HUR kan man repa i 4 timmar och inte ta en enda bild (fotoberoende som jag är) Jag förstår inte hur svårt det ska va!
På fredag repar vi igen, alla som är med, och då f*n ska jag ta med mig min kamera och försöka få till några bilder åt er! Det här går ju inte, text utan bild är ju inte intressant nånstans!
 
Jajaa.. bilder kommer!
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 
Ungefär såhär känner jag just nu! Att jag inte sätter texten till min sång oroar mig lite!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback