Lika lätt, lika rätt som att vara kär!

Publicerat: 2013-03-21 / 18:31:20 | Kategori: Allmänt
Tjosan.

Har just kollat igenom den underbara bildbomben Lisa i tvåan la upp (i inlägget här nedan) som var helt fantastic!
Tänkte bara kika in här och slänga upp en bild jag bara älskar. Bild tog jag idag (japp, jag tog med mig kameran till skolan för att jag är så underbar.....heh) på Linnéa som inte alls ville bli fotad men det var så fint ljus!!
 
Annars då?
Dagen började klockan 12 med matte. Efter 70 minuter gick vi ner till musikrummet och repade på våra sololåtar och hade riktigt trevligt! Sen åkte vi hem. Det var en kort men riktigt skön dag!
Imorgon kör vi dubbelpass rep och då tar jag med mig kameran igen. Vi får se om jag tar med mig filmkameran också. Blir ju lite svårt när man fokuserar sig på att faktist vara med på repet, haha!
 
Men nu ska jag ta och kolla igenom bilderna nedan en gång till, haha!
Har'ee bra.
Kram/Kajsa!*
 
Fina Linnéa!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback