Nu börjar nerverna komma!

Publicerat: 2013-03-25 / 21:51:59 | Kategori: Allmänt
Tjodelo.

Nu när jag egentligen borde ligga och sova för att vara pigg och glad imorgon känner jag ändå att jag borde slänga upp ett litet inlägg åt er här.
 
Dagen har bestått av matte och dubbelpass rep. Det närmar sig f*n!!! Vi fick veta idag att TV4 kommer komma till vårt rep imorgon på sagateatern, that is freaking me out lite faktist! SHIT!
Men ja, som sagt så är vi på sagateatern hela dagen imorgon för att repa, kolla mickar, fixa ljus, ljud och massa andra grejer som vore bra om man hade när man sätter upp en föreställning.
 
Kameran hänger SJÄLVKLART med så lite bilder ska ni få när jag kommer hem. HOHOHO!!!
 
Ja, nu ska jag sova.
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 
Bild från fredags!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback