Sneakpeak!

Publicerat: 2013-03-16 / 11:48:56 | Kategori: Dans
Tja!
 
Det var ju tänkt att jag skulle slänga upp ett litet sneakpeak på vårt dancehall-nummer här för nån dag sedan men eftersom jag varit sjuk dom senaste dagarna har jag inte haft någon ork. Men nu har jag i alla fall suttit hela morgonen och bråkat med det värdelösa "windows movie maker" (som jag inte rekommenderar) och nu är den i alla fall klippt och klar.
 
SÅ. Detta är alltså en helt ny koreografi, den andra lektionen vi dansar den här dansen och första gången vi dansar den här stilen så var shysst nu!
Check it out!
 
btw: Musiken blev konstig när jag klippte den och jag var för lat för att fixa till det. My bad!
 
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback