THE SHOW IS GETTING CLOSER AND CLOSER....AND CLOOOOSEEER!!!

Publicerat: 2013-03-21 / 23:21:00 | Kategori: Allmänt
Jaa, tänkte berätta lite hur jag tänker och känner mig inför musikalen!
 
Jag känner att det här kommer att gå bra....sången sitter i princip bra, dansen sitter också bra! Sen har jag en liten monolog (en längre dialog) som jag ska säga...jag ska egentligen inte klagga eller änns säga nåt om egentligen med tanke på att Elin har typ en hel sida med monolog :S hehe
 
Men så hår är det, när jag blir nervös så tappar jag oftast text...allafall när jag ska prata inför folk!
Så hur detta kommer gå vet ingen. Saken är att jag kan ju all text men men...
*Suck*
Vi får se hur detta går som sagt :D
 
 
HOPPAS ATT DU KOMMER PÅ VÅRAN MUSIKAL! <3
/ Sylvia ;)
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback