Utan eld dör vi!

Publicerat: 2013-03-12 / 10:22:05 | Kategori: Kajsa Johansson
Tjosan!

Sitter fortfarande frusen i soffan med sylvia och kollar på sam och hum eleverna som har samhällskunskap medans vi musikalare har hål! Hihihih!
Där vid åtta imorse stod klassen utanför skolan och stekte pannkakor i ett stormkök, högg ved och gjorde upp eld. Dock lyckades inte jag med nått av det där! Pannkakorna sket jag i att steka och gick runt och filmade istället...hehhee...och tändstickorna tog slut så jag och Joannah fick inte upp nån eld! Om jag var fast i ett berg skulle jag nog vara död nu! Det här med stormkök och göra upp egen eld är inte min grej!
 
MEN dom andra klarade sig ju bra!
 
Jaha...Snart är det lunch, go'lunchen! Hur ska jag klara mig på sommarlovet utan denna underbara skollunch?
 
Blabla bla! Kult inlägg!
Har'ee bra.
Kram/kajsa!*
 
Jag och sylvestero just nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback